Familiedag groot succes!

28 december 2022

Familiedag groot succes!

Op 19 juni was het dan zover. Nadat de Familiedag was uitgesteld konden we dan u eindelijk weer bij elkaar komen. Ditmaal op een apart terrein dat hoorde bij Burgers Zoo en vorig jaar had dienstgedaan als kampeerterrein voor bezoekers. Het terrein liep snel vol met allemaal mensen, al dan niet gekleed in stemmig Rood.  Verschillende coryfeeën  uit heden en verleden werden bevraagd door de daghost Sjaak Bral.

Onder hen was Emile Roemer, Agnes Kant,  Lilian Marijnissen, maar ook twee slachtoffers van de toeslagenaffaire konden aangeven hoe het nu met hen ging. Daarna ging het van dik hout met Van Dik Hout en werd een swingende, naar mijn mening iets te luide,  opening en viering van 50 jaar SP ingezet. Na de opening van de dierentuin zwermde iedereen de dierentuin in om de kamerleden te spreken die op verschillende plekken met mensen praatten en natuurlijk ook om de dieren te bekijken, al dan niet opgebouwd uit steentjes.

Frank Otter