Samen de campagne in!

20 februari 2021

Samen de campagne in!

Op woensdag 17 maart kunnen we weer op onze SP stemmen. Dat kunnen we doen met onze borst vooruit omdat we niet alleen een geweldig programma hebben (zie SPnet). Maar er is door de sterke optredens van Lilian en haar ploeg in de Tweede Kamer (Renske!) en onze activisten en fractie in onze gemeente voldoende aanleiding trots te zijn op onze partij.

Standpunten bewijzen gelijk SP

De laatste maanden zien we dat andere partijen ineens SP standpunten overnemen. Het is zaak die standpunten over wonen, zorg en lonen juist als SP te claimen. Want duidelijk werd dat de neoliberale werkelijkheid met de vermaledijde marktwerking in onze publieke sector aan sleet onderhavig is. De afgrijselijke toeslagenaffaire en het schandalige gedoe met de bijstandsregels bewijst ons gelijk dat we een betrouwbare en beschermende overheid nodig hebben. Zeker in tijden van virussen is ook opnieuw gebleken dat de zorg geen markt is. Dus genoeg reden met veel enthousiasme de campagne in te gaan voor een goed resultaat op 17 maart!

Campagneplan

Ons bestuur heeft een campagneplan gemaakt. Kernwoord in de campagne is Eerlijk! Eerlijke lonen, eerlijke zorg en eerlijk wonen. Het moet in ons land eerlijker en rechtvaardiger. Uiteraard rekening houdend met alle richtlijnen van de overheid gaan we samen met onze leden via de brievenbussen of creatief in het straatbeeld de hoofdpunten van het verkiezingsprogramma verspreiden. En als het weer mag het liefst op winkelcentra en met gesprekken aan de deuren zorgen dat de SP een goede uitslag krijgt. Ook in Leusden! Doe mee en help ons!